یزدفردا :محمدرضا تابش نماينده اردكان در برآوردي از وزراي معرفي شده از سوي دولت براي تشكيل كابينه دهم، گفت: سطح افراد معرفي شده متناسب با عظمت و شان والاي ايرانيان نيست.
دبيركل فراكسيون خط امام(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعتقاد بر اينكه احمدي‌نژاد مي‌توانست وزراي توانمندتري را به مجلس معرفي كند‏، ادامه داد: به نظر نمي‌رسد كه افراد معرفي شده توان برآورد توقعات مردم، مسئولان و نظام را داشته باشد.
وي با ابراز نگراني از اينكه با بكارگيري مديران كم توان، روند رشد و توسعه كشور با تعويق روبرو خواهد شد، ابراز اميدواري كرد كه اين عارضه از سوي رئيس دولت مرتفع شود.
تابش در پاسخ به سوالي كه به ابهام نمايندگان براي ارائه راي اعتماد به وزراي زن پيشنهادي اشاره داشت، گفت: بنده شخصا از نفس حضور وزراي زن در كابينه استقبال مي‌كنم اما اين افراد بايد ملا‌ك‌ها و معيارهاي لازم‌ را نيز داشته باشند. البته از آنجا كه نيمي از جمعيت كشور را زنان تشكيل مي‌دهند و افراد توانمند و متخصص زيادي در ميان آنها ديده مي‌شوند، حضورشان در كابينه مغتنم است.
دبيركل فراكسيون خط امام(ره) همچنين در ارزيابي از احتمال راي آوري وزراي معرفي شده به مجلس گفت: با نگاهي واقع‌بينانه بايد بگويم كه برخي وزراي دولت راي اعتماد نخواهند گرفت. اما پيش‌بيني من كمي خفيف‌تر از آقاي باهنر است!

گفتني است محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس يك روز پس از معرفي وزراي پيشنهادي دولت دهم گفته بود كه 4 يا 5 نفر از آنها راي لازم را كسب كرده و 2 تا 3 نفر آنه هم براي نمايندگان ناشناس هستند.

یزدفردا  



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا